Ανακοινώσεις

Πρόσβαση σε υπηρεσίες Webmail και CPanel μέσω VPN

Για λόγους ενίσχυσης της ασφάλειας απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις, από την Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025 η πρόσβαση στις εξής υπηρεσίες: Webmail (για παλαιότερης μορφής λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τύπου uom.gr) CPanel (για τη διαχείριση φιλοξενούμενων ιστοσελίδων)   θα είναι δυνατή μόνο εντός δικτύου του Πανεπιστημίου, ενώ εκτός τοποθεσίας του Πανεπιστημίου θα είναι εφικτή μόνο μέσω σύνδεσης

Διαβάστε Περισσότερα »

Μετάβαση του Συστήματος Κρατήσεων σε νέα υποδομή

Σας ενημερώνουμε ότι ο νέος σύνδεσμος για τις κρατήσεις είναι: https://reservations.uom.gr/ .  (Η είσοδος είναι εφικτή μόνο εντός του Πανεπιστημίου) Μέσα από την ίδια σελίδα μπορείτε να κάνετε κρατήσεις για Αίθουσες (Αίθουσες & Αμφιθέατρα) και Εργαστήρια. Η σύνδεση πραγματοποιείται με τα ίδια στοιχεία που χρησιμοποιούσατε στο προηγούμενο σύστημα. Έχει καταργηθεί

Διαβάστε Περισσότερα »

Εφαρμογή ορίων (quota) αποθηκευτικού χώρου στο Google Drive των Ακαδημαϊκών e-mail λογαριασμών

Σύμφωνα με την απόφαση της υπ’ αριθμ. 10/8.12.2022 έκτακτης συνεδρίασης του Πρυτανικού Συμβουλίου, η μέγιστη χωρητικότητα που παρέχεται: σε μέλη ΔΕΠ είναι 200 GB σε ΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ/Διοικητικούς Υπαλλήλους είναι 30 GB σε Φοιτητές, Υποψήφιους Διδάκτορες, Μεταδιδάκτορες είναι 10 GB και αφορά αποκλειστικά περιεχόμενο που σχετίζεται με την ακαδημαϊκή δραστηριότητα. Σε περίπτωση

Διαβάστε Περισσότερα »

Πιστοποιητικά Τίτλων Σπουδών μέσω Gov.gr

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο πλαίσιο εφαρμογής του νόμου 4957/2022 (άρθρο 290), παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης τίτλων σπουδών μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr (https://ptyxia.gov.gr/). Το ίδρυμα διαθέτει προς το παρόν τίτλους σε απόφοιτους με Ακαδ. Έτος Εισαγωγής 2013-2014 και μετά από το σύνολο των προπτυχιακών τμημάτων, με

Διαβάστε Περισσότερα »