Υποστήριξη σε τεχνικά θέματα που αφορούν προσωπικούς υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές του εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού του Ιδρύματος.
Ενδεικτικά:
Διεκπεραίωση αιτημάτων χρηστών για νέο εξοπλισμό: υπολογιστή, οθόνη, εκτυπωτή, πληκτρολόγιο, ποντίκι, web camera, scanner, κ.α.
Καταγραφή-χρέωση υλικών hardware ανά χρήστη, διατήρηση βάσης δεδομένων παγίων.
Εγκατάσταση και ενημέρωση λειτουργικού συστήματος, καθώς και απαραίτητων προγραμμάτων για την λειτουργία των χρηστών όπως: σουίτα γραφείου, λογισμικό προστασίας από ιούς, φυλλομετρητές ιστού κ.α.
Παροχή, επιτόπιας τεχνικής υποστήριξης σε περίπτωση βλάβης υλικού: Η/Υ, Εκτυπωτών και άλλων περιφερειακών.
Παραλαβή παλαιού εξοπλισμού πληροφορικής των χρηστών για από-χρέωση ή απόσυρση.