Για να χρησιμοποιήσετε το Σύστημα Κρατήσεων Αιθουσών και Εργαστηρίων θα πρέπει:
- Να συνδεθείτε:
Την πρώτη φορά που ζητάει στοιχεία σύνδεσης να πληκτρολογήσετε:
- Κατόπιν θα επιλέξετε “Log In” στο σημείο (δεξιά στην οθόνη)
- Εισάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στην πλατφόρμα Κρατήσεων (username & password. Επικοινωνήστε με το helpdesk του ΚΥΔ εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση.
- Κάνετε την κράτηση της αίθουσας ή του εργαστηρίου θέλετε επιλέγοντας πρώτα την Αίθουσα που θέλετε από τη λίστα με τις Αίθουσες,
και κατόπιν την επιθυμητή ημερομηνία κάνοντας κλικ στην Ώρα Έναρξης (αν η εγγραφή είναι κενή).
Συμπληρώνετε τα πεδία όπως φαίνονται στην παραπάνω οθόνη και πατάτε Αποθήκευση.
- Αλλαγή/Διαγραφή Κράτησης
- Για να διαγράψετε ή να τροποποιήσετε μια Κράτηση, πρέπει να συνδεθείτε ως το ίδιο άτομο που πραγματοποίησε την Κράτηση. Επικοινωνήστε με το helpdesk ή με το άτομο που πραγματοποίησε αρχικά την Κράτηση για τη διαγραφή ή την αλλαγή της.
- Επαναλαμβανόμενη συνάντηση
- Κάνοντας κλικ στην επιθυμητή ώρα μεταφέρεστε στην οθόνη κρατήσεων. Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο επανάληψης. Η αίθουσα θα προγραμματιστεί την ίδια ώρα, μέχρι την Ημερομηνία Λήξης Επανάληψης, τις ημέρες που καθορίζονται από τον Τύπο Επανάληψης.
- Διαγραφή επαναλαμβανόμενης Κράτησης
- Επιλέξτε την ημέρα/δωμάτιο/ώρα που θέλετε να διαγράψετε και επιλέξτε Διαγραφή επανάληψης.
- Τι συμβαίνει εάν πολλά άτομα προγραμματίσουν την ίδια συνάντηση;
- Ο πρώτος συνδεδεμένος χρήστης που θα κάνει κλικ στο κουμπί Υποβολή δημιουργεί την Κράτηση.