View Categories

Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στο Σύστημα Κρατήσεων;

1 min read

Για να χρησιμοποιήσετε το Σύστημα Κρατήσεων Αιθουσών και Εργαστηρίων θα πρέπει:

  • Να συνδεθείτε:

Την πρώτη φορά που ζητάει στοιχεία σύνδεσης να πληκτρολογήσετε:

  • Κατόπιν θα επιλέξετε “Log In” στο σημείο (δεξιά στην οθόνη)
  • Εισάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στην πλατφόρμα Κρατήσεων (username & password. Επικοινωνήστε με το helpdesk του ΚΥΔ εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση.
  • Κάνετε την κράτηση της αίθουσας ή του εργαστηρίου θέλετε επιλέγοντας πρώτα την Αίθουσα που θέλετε από τη λίστα με τις Αίθουσες,

και κατόπιν την επιθυμητή ημερομηνία κάνοντας κλικ στην Ώρα Έναρξης (αν η εγγραφή είναι κενή).

Συμπληρώνετε τα πεδία όπως φαίνονται στην παραπάνω οθόνη και πατάτε Αποθήκευση.

  • Αλλαγή/Διαγραφή Κράτησης
    • Για να διαγράψετε ή να τροποποιήσετε μια Κράτηση, πρέπει να συνδεθείτε ως το ίδιο άτομο που πραγματοποίησε την Κράτηση. Επικοινωνήστε με το helpdesk ή με το άτομο που πραγματοποίησε αρχικά την Κράτηση για τη διαγραφή ή την αλλαγή της.
  • Επαναλαμβανόμενη συνάντηση
    • Κάνοντας κλικ στην επιθυμητή ώρα μεταφέρεστε στην οθόνη κρατήσεων. Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο επανάληψης. Η αίθουσα θα προγραμματιστεί την ίδια ώρα, μέχρι την Ημερομηνία Λήξης Επανάληψης, τις ημέρες που καθορίζονται από τον Τύπο Επανάληψης.
  • Διαγραφή επαναλαμβανόμενης Κράτησης
    • Επιλέξτε την ημέρα/δωμάτιο/ώρα που θέλετε να διαγράψετε και επιλέξτε Διαγραφή επανάληψης.
  • Τι συμβαίνει εάν πολλά άτομα προγραμματίσουν την ίδια συνάντηση;
    • Ο πρώτος συνδεδεμένος χρήστης που θα κάνει κλικ στο κουμπί Υποβολή δημιουργεί την Κράτηση.