View Categories

Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στο Σύστημα Κρατήσεων;

1 min read

Για να χρησιμοποιήσετε το Σύστημα Κρατήσεων Αιθουσών θα πρέπει:

  • Να συνδεθείτε:

Την πρώτη φορά που ζητάει στοιχεία σύνδεσης θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το Username και τον Κωδικό Πρόσβασης(στοιχεία που εχετε αποκτήσει από το Κέντρο ΗΥ & Δικτύων) και να πατήσετε “Εισαγωγή (Log in).

 

Επικοινωνήστε με το helpdesk του ΚΥΔ εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση.

 

  • Να κάνετε την κράτηση της αίθουσας ή του εργαστηρίου θέλετε

Επιλέγετε πρώτα την Αίθουσα που θέλετε από τη λίστα με τις Αίθουσες και κατόπιν την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα και κάνετε κλικ στην Ώρα Έναρξης (αν η εγγραφή είναι κενή).

    Συμπληρώνετε τα πεδία όπως φαίνονται στην παραπάνω οθόνη και πατάτε Αποθήκευση.

     

     

    • Αλλαγή/Διαγραφή Κράτησης
      • Για να διαγράψετε ή να τροποποιήσετε μια Κράτηση, πρέπει να συνδεθείτε ως το ίδιο άτομο που πραγματοποίησε την Κράτηση. Επικοινωνήστε με το helpdesk ή με το άτομο που πραγματοποίησε αρχικά την Κράτηση για τη διαγραφή ή την αλλαγή της.
    • Επαναλαμβανόμενη συνάντηση
      • Κάνοντας κλικ στην επιθυμητή ώρα μεταφέρεστε στην οθόνη κρατήσεων. Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο επανάληψης. Η αίθουσα θα προγραμματιστεί την ίδια ώρα, μέχρι την Ημερομηνία Λήξης Επανάληψης, τις ημέρες που καθορίζονται από τον Τύπο Επανάληψης.
    • Διαγραφή επαναλαμβανόμενης Κράτησης
      • Επιλέξτε την ημέρα/δωμάτιο/ώρα που θέλετε να διαγράψετε και επιλέξτε Διαγραφή επανάληψης.